Training Workshop for Ukrainian Educators Integrated Urban Development Planning in Academic Curricula BTU Cottbus – Senftenberg / Berlin, 22nd to 27th of April 2024
- понеділок, 22 квітня 2024 р.
22 квітня 2024 р. розпочалося стажування викладачів кафедр архітектури та збереження об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО і містобудування та урбаністики Тетяни Антощук та Катерини Герич у Бранденбурзькому технічному університеті Котбус – Зенфтенберг (Brandenburg University of Technology Cottbus – Senftenberg) в рамках програми міжнародної співпраці ЕРАЗМУС+ «Training Workshop for Ukrainian Educators. Integrated Urban Development Planning in Academic Curricula» (академічна мобільність у сфері вищої освіти).
Практична робота з теми «Зварювані зʼєднання металевих конструкцій»
- пʼятниця, 19 квітня 2024 р.
15 квітня 2024 року для студентів 3 курсу кафедри містобудування та урбаністики в рамках дисципліни «Конструкції будівель та споруд» розділу «Деревʼяні та металеві конструкції» була проведена практична робота з теми «Зварювані зʼєднання металевих конструкцій».
Третій етап (Хакатон) міжнародного проекту «European Design Upgrade 3.0»
- середа, 17 квітня 2024 р.
Третій етап (Хакатон) міжнародного проекту «European Design Upgrade 3.0» для викладачів та студентів кафедр містобудування та урбаністики і архітектури та об'єктів збереження всесвітньої спадщини ЮНЕСКО був надзвичайно насиченим.
Актуальна інформація для вступників на бакалаврат 2024
- середа, 17 квітня 2024 р.
🎓 Вступайте на факультет архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва у 2024 році та розбудовуйте своє майбутнє з нами! Наші умови вступу стали ще більш гнучкими та адаптивними до вашого потенціалу. Незалежно від вашого шляху, ми шукаємо талановитих, мотивованих та різнобічних абітурієнтів. Долучайтесь до нашої спільноти та розвивайтеся разом з нами! Ознайомтесь з датами, термінами та умовами вступу на бакалаврат спеціальності 191 Архітектура та містобудування!
Воркшоп Чернівці-Вижниця (1)
- пʼятниця, 12 квітня 2024 р.
Четверта зустріч в онлайн воркшопі з проектування мультифункціонального навчального корпусу у м. Вижниця пройшла у форматі «запитання-відповіді»