
- понеділок, 25 березня 2024 р.
24 березня 2024 року відбувся третій день другого етапу міжнародного проекту EDU 3.0 під час якого студенти та викладачі кафедр містобудування та урбаністики і архітектури та об'єктів збереження всесвітньої спадщини ЮНЕСКО прослухали лекцію Margus Klaar про виконання та складання плану дослідження, яке виконується за допомогою чотирьох основних методів: настільні дослідження, спостереження, персональні інтерв’ю, а також опитування та анкетування. Лектор розповів про основні особливості та інструменти, які можна використовувати для виконання кожного виду дослідження, а також про найскладнішу його частину – узагальнення отриманої інформації.
Під час роботи в командах, учасники складали план дослідження для свого етапу життєвого циклу модульного будинку на основі інформації з карт подорожі, зацікавлених сторін та PESTLE – впливів. План дослідження включає такі складові: ключові фактори, які ми вже знаємо; чого ми не знаємо; визначення персон та їх контактів, до яких ми можемо звернутись за порадою; хто з команди буде займатись проведенням опитування; з ким ми будемо спілкуватися, а також перелік тем, які ми будемо запитувати.
Після роботи в командах, Margus Klaar провів лекцію про способи комунікації та презентації інформації, а також інструменти, які можна використовувати для цього. Jana Haggard розповіла про наступний етап проекту - Хакатон, графік і особливості його проведення, формування та реєстрацію команд, а також необхідні складові для участі в ньому