Перейти до основного вмісту
24 березня 2024 року відбувся третій день другого етапу міжнародного проекту EDU 3.

24 березня 2024 року відбувся третій день другого етапу міжнародного проекту EDU 3.0 під час якого студенти та викладачі кафедр містобудування та урбаністики і архітектури та об'єктів збереження всесвітньої спадщини ЮНЕСКО прослухали лекцію Margus Klaar про виконання та складання плану дослідження, яке виконується за допомогою чотирьох основних методів: настільні дослідження, спостереження, персональні інтерв’ю, а також опитування та анкетування. Лектор розповів про основні особливості та інструменти, які можна використовувати для виконання кожного виду дослідження, а також про найскладнішу його частину – узагальнення отриманої інформації. 


Під час роботи в командах, учасники складали план дослідження для свого етапу життєвого циклу модульного будинку на основі інформації з карт подорожі, зацікавлених сторін та  PESTLE – впливів. План дослідження включає такі складові: ключові фактори, які ми вже знаємо; чого ми не знаємо; визначення персон та їх контактів, до яких ми можемо звернутись за порадою; хто з команди буде займатись проведенням опитування; з ким ми будемо спілкуватися, а також перелік тем, які ми будемо запитувати. 


Після роботи в командах, Margus Klaar провів лекцію про способи комунікації та презентації інформації, а також інструменти, які можна використовувати для цього. Jana Haggard розповіла про наступний етап проекту - Хакатон, графік і особливості його проведення, формування та реєстрацію команд, а також необхідні складові для участі в ньому

zobrazhennia_viber_2024-03-26_10-08-28-656

zobrazhennia_viber_2024-03-26_10-08-28-778

zobrazhennia_viber_2024-03-26_10-08-28-669

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності